T Y P I S K T

Fick reda på att de har höjt min lön och att den kommer höjas ytterligare....VAD ÄR NU DETTA?
Jo, antagligen har de sett att där jag provjobbade gav de mig högre lön så nu har mina arbgetsplats höjt den ytterligare antagligen just för att jag ska jobba kvar där.
HA HA HA HA HA HA HA!!!

Japp, så kan det gå - så jag ska jobba kväll imorgon med en person som jag INTE jobbar så bra ihop med, men det får gå!

Idag har jag också suttit här hela dagen känns det som.
Jag tycker om att skriva på mitt nya tangentbord, man behöver liksom inte trycka så hårt, bokstäverna eller rättare sagt fingrarna bara flyter på.

Jag har suttit och skrivit CV till min pappa och sökt en hel drös med jobb till honom.
Hittade även 2 st som jag sökte i butik såklart.
I förra veckan skickade jag iväg ett okänt antal CV per post till såå många butiker och där är inte EN ENDA som har ringt upp mig.
Jag som verkligen trodde att de behövde semestervikarier nu.
Det verkar bara vara ino vården de söker, WHY WHY WHY....
HUR ska jag kunna få erfarenhet om ingen är villig att ta mig...

Jaja, jag har fler CV att skicka iväg men jag har inte råd med att köpa FRIMÄRKEN!
Vi har en sparbössa där vi sparar all växel, men nu i slutet av månaden så måste vi plocka ifrån den för att köpa ciggaretter och bröd.
Nu har jag slut både på min havregryn och knäckebröd så nu har jag ingen frukost.
Varför ska man kömpa sååå....

Arbetet som arbetsförmedlingen erbjöd Eko, ja hon hörde av sig igår om att de ska dit imorgon men hon visste inte tiden då arbetsgivaren inte svarar, och hon har inte hans mobil nr.
Men varför informera detta när de inte har bestämt en tid.
Igentligen skulle de ju dit förra fredagen men då blev det inte av - för att hon inte hade fått tag på arbetsgivaren.

Och nu är klockan 14.20 och hon har fortfarande inte ringt mig angående tid.

Mycket märkligt - ge förhoppningar till både mig & Eko och sen blir det inget.
T Y P I S K T ! ! !

Aja, får jobba imorgon och sluta tänka på tunikan jag ville köpa för mitt presentkort och koncentrera mig på lördag i stället då vi ska ha jätte roligt MED MIN KÄRA MOR!

I´m Out!

Inga kommentarer: