Den Lilla Sjöjungfrun





Idag sov jag en timme längre...niiice.
Vi var ute me papsen och pantade burkar haha.
Skämdes gjorde jag lite, men varför då...jag fick 175:-
Alltså det var halva pappas balkong som han fyller me flaskor.
Men bra spar pengar till mig=)
Sedan gick vi till All frukt och handlade lite och sen till ÖB och sist till Willys.
Där hittade jag min alla hjärtans dag present hihi.
Jag köpte den direkt men gömde den för pappa annars hade han blivit tokig och hade gormat nått i stil med "DEN KAN VI LADDA NER" han förstår inte om man vill köpa något nytt.
När jag ändå var i närheten åkte vi förbi Sanna så jag kunde låna hennes tredje säsong för Desperate Housewives...yes d kunde jag.
Nu har vi suttit hemma och kollat på fattiga melodi festivalen och snapsat tequila, jag känner mig packad fastän jag tycker jag kan skriva bra men d känns som att jag blandar alla bokstäver.

DISNEYS 28:e KLASSIKER

Den bubblande glada Lilla Sjöjungfrun Ariel lever i havet med sin far Kung Triton, sina systrar och sina vänner, fisken Blunder och reggae-sjungande krabban Sebastian.
De bor i ett paradis, men Ariel kan inte sluta fantisera om hur ett liv på land skulle vara.
Efter att en dag ha räddat en vacker prins från att ha drunknat, blir hennes önskan ännu starkare.
I hemlighet kontaktar hon den enda som kan hjälpa henne - sjöhäxan Ursula.
Med hennes hjälp kan Ariel få ben och uupleva det spännande livet på land.
Men Ariels dröm förvandlas snabbt till en riktig mardröm.
I en kapplöpning mot tiden måste Ariel vinna både prinsens kärlek och samtidigt rädda sin fars kungarike.

Inga kommentarer: