Arbetsintervju

Har varit ledig i några dagar nu men har helt enkelt inte känt för att sitta vid datorn.
Skönt igentligen men har nu förstått att man har tusen mail, tusen inlägg i olika gästböcker och nu har jag ingen ork att svara.

I måndags var jag och spådde mig.
Det handlade mer om mina föräldrar än mig tyckte jag.
Jag hade HÖGA förväntningar då hon är jätte känd och omtyckt.
Men jag tror att just för att jag hade så höga förväntningar plus att det var svin dyrt (800 kr)så blev jag besviken.
Men ändå inte, går liksom inte att förklara.
Jo grejen är att jag tror att den person som har många vägval och frågor om livet och behöver svar om det är det väl rätt att gå till henne.
Men jag som just nu för tillfälligt känner mig stabil i mitt äktenskap bla inte behöver få råd.
Och det var just det vi kom fram till.
Jag har hittat mig en underbart mysig man som är otroligt snäll och har ett hjärta av guld.
Han har lämnat familj, kultur ett annat land för min skull.
HAN ÄLSKAR MIG!
Vi gifte oss väldigt tidigt.
Han kommer att ta examen i år och vara väldigt stolt och komma till en bra arbetsplats.
Jag däremot har problem med mitt jobb och det är mycket negativt prat och diskussioner hela tiden.
Jag kommer att hitta andra jobb om jag bara ger mig ut och söker och hon ser många kundvagnar alltså butiksbiträde eller likn.
Inte förän jag är 26 - DET kommer att bli MITT år!
DÅ kommer jag att få heltid och ÄLSKA min arbetsplats som hon ser i butik (ler)
Jag kommer även att bli gravid då och bära upp magen med stolthet.
Hon ser ett litet hus med en liten trädgård med massor utav nosar.
Ser ut som att vi kommer att få valpar plus människonosar =)

Jag ville väll få lite mer detaljerat!
Annars är jag väll nöjd!

Gick vidare på stan för att träffa Susanna och vi åkte till ikea och handla lite.
Lånade hennes Desperate Housewives box säsong 1, och den har jag kollat på hela veckan.
Kan inte sluta glo på den serien och nu när jag har sett den färdig vill jag bara hem till henne och få andra säsongen, men HON ÄR INTE HEMMA OCH DET GÖR MIG GALEN HAHAHA.

Tisdagen städade jag hela lägenheten och sen gick jag och träffade Anja min kusin för att undersöka Friskis, det var JÄTTE stort och såå niiicce.
SÅ många killar bara, inte roligt!
Kände mig verkligen som en tjockis.
Men nu har vi bestämt oss iallfall på måndag har vi bokat in oss.
Bas gympa 18.30
Det värsta är att jag har satt upp mig på jobb den dagen utan att tänka efter så jag kommer att gå direkt till gymmet och jag undrar om jag inte kommer att kollapsa haha.
Usch, fattar inte varför jag är så trött hela tiden.
Precis som om jag skulle vara gravid, men det vet jag att jag inte är....men varifrån kommer tröttheten ifrån?
Har fått ett tips om nått jag ska köpa på hälskosten som kan pigga upp mig.
Jag skulle behöva en rejäl kick vitaminer.

Onsdagen var jag på arbetsintervju som personlig assistent.
Direkt när jag kom dit kände jag att detta var helt fel.
Det absoluta VÄRSTA är att hon ville han mig och sa att hon skulle ringa mig på fredag om besked när jag skulle besöka själva vårdtagaren.
Men hon skulle ringa min referens, och hon har INTE ringt och meddelat mig idag och då tror (VET) jag att min kära referens har sagt dåliga saker om mig.
Den här referensen är ju den jag har problem me på jobbet.

Happy or what.
Fattar inte att det kan gå så fel bara!

Iallafall så var jag på en annan arbetsintervju på ett boende igår.
DÄR fick man ett fantastiskt bemötande.
Jag ska prov jobba där om 2 veckor i 2 dagar och det känns bättre att vara där.
Så vi får se!
Vill ju igentligen komma ifrån vården men just nu gör jag vad som för att komma bort ifrån där jag är nu.

Vägde även på torsdag morgon 73,6 WOW!
Även om jag fuskar ibland att äta lite för många points så håller jag mig till rätt mat!
Det är mest kvällarna som tar kål på mig då jag vill ha något sött och är uppe alldeles för länge!
Men då tar jag oftast lite musli med fruktyoghurt.

Idag har varit extremt tråkig.
Ville ju till Sanna men hon hade andra planer.
Nu är klockan mycket, ska börja laga maten tills mannen kommer hem och sen ska jag bara känna ångest för att jag ska jobba i helgen och på måndag *pustar ut*

Inga kommentarer: