Svettigt värre

Har precis kommit hem ifrån ett Bas Jympa pass.
SÅ NICE!
Timmen innan jag skulle iväg hade jag ingen lust alls att gå dit.
Jag satt här i soffan halvt påklädd och hade ont i nacken och tänkte på hur trött jag var.
Då blev jag änu tröttare - jag tänkte på hur jag kommer att se ut när jag går dit och ser en kroppsbild av mig själv i spegeln.
Tänker samma sak varje gång jag ser den - ÄR JAG VERKLIGEN SÅDÄR STOR?
Även om jag är medveten om det så tänker man inte på det när man går här hemma dagarna i ända i t-shirt och stora mjukisbyxor.
Men ser man sig själv i spegeln och ser alla andra SOM ÄR ÄLDRE ÄN MIG ha snygga vältränade kroppar - ja då börjar man tänka om.
Men jag tog mig själv i kragen och ringde min kusin för att mötas upp - jag tänkte DET ÄR JU DÄRFÖR JAG SKA GÅ DIT, för att få ett litet lättare liv.

Så vi möttes upp och pratade om hur trevligt vi hade haft det i lördags.
Denna gången svettades jag rejält mycket vet inte varför, kanske för att jag hade ätit min hemmalagad hommus med en massa vitlök i haha.

Nu efter en skön dusch sitter jag här och vill INTE jobba imorgon - men det ska bli skönt & få lite rutiner på mig själv!

Ska handla bröd, yoghurt och musli för pengarna jag fick av mamsen hehe.
Sen är det löning i övermorgon....*LÄNGTAR*

Inga kommentarer: