Salami mums

Har haft konstigt ont i magen hela dagen.
Vet inte vad det är men hoppas innerligt inte det är magkatarr igen.
Annars vaknade jag upp me kaffe & Cigg & DH!
Aahh. jag har 4 avsnitt kvar och jag vågar inte kolla slut på dem för då har jag inget att göra sen.
Det finns ju bara 3 säsonger ute.
Jag har vatt ute i parken i dag me min mormor - 3 rundor.
Jag var sååå kisseinödig så jag rusade hem sen sen.
Eller hem till mormor - där satt vi och kollade på nån kortfilm och på några foton på mamsen när hon var i tonåren - SÅ VACKER!
Vi år några goda smörgåsar med SALAMI - MUMS - sådant köper man ju knappt hem nu när mannen inte äter det...=(
SÅ GOTT!
Jag fick med mig några tidningar en cykelpump och 100:- TOG JAG EMOT!
Snälla mormor!

Mannen har slutat röka idag så jag får bara röka i köket, vilket är jätte jobbigt, men samtidigt är det bra för mig för att man minskar sin rökning rejält!
Jag hoppas att han klarar sig men kinkig har han blivit och det är han aldrig.
Så TUR är kan han inte bli gravid - hade inte velat veta hur han hade varit då.

Imorgon ska jag plocka ögonbrynen........wwwooowww

Inga kommentarer: