Facebook - meningslöst

Idag hade jag så ont i magen att jag sjukade mig.
Så idag har jag bara varit hemma, skönt med sovmorgon!
Var & storhandlade igår med papsen efter jobb så jag lämnade min cykel på jobb - smart! =(
Har varit inne lite på facebook idag och sett att jag fått nya vänner som addat mig, men jag tycker det är så meningslöst att adda mig när dem aldrig skriver till en.
Någon addar mig - jag blir glad att denna person som oftast är någon man umgåtts med för ett antal år sedan vill hamig som vän - man accepterar och väntar att denna person ska skriva något - typ Hej det var längesen vad hittar du på nu för tiden - men nä - man bara har dem på sin vänner lista.
Jag är ju nyfiken och skriver till slut till den personen som addat MIG - men får inte svar - SÅ VARFÖR ADDA MIG NÄR DU INTE VILL PRATA MED MIG???
Jaja, hittade 3 personer jag addade idag - får se om de accapterar min vännerförfrågan och så får vi se om de kommer att svara på mitt "Hej, det var ett tag sedan, vad hittar du på nu för tiden" Det skriver jag för att jag är nyfiken och har brytt mig om dessa personer förut......

Aja - nu ska jag surfa runt på familjeliv och se om man hittar några man kännt för länge sedan när man hade en stor kompiskrets och se om de har blivit gravida - bildat familj.

Om 2 timmar ska jag och kusinen träna jympa pass för andra gången denna veckan.
Så nu har vi tagit steg 2.
2 jympa pass i veckan!
Mitt 10-kort kommer ta slut snabbare än jag anar =)

See ya later alligator!

*SAKNAR MIN MAMMA*

Inga kommentarer: