DVD BOXAR





Nu har jag äntligen fått plockat mina ögonbryn!
Jag blev nöjd med formen och så även min far och man.
Får hoppas att ingen mobbar mig på lördag.
Det var meningen att jag skulle ta en runda på stan för att köpa en tunika jag har tittat på men de har bara haft kvar den i storlek XS som jag INTE passar...
Men papsen var villig att köra mig då han var ledig så man fick snabba sig.
Känner inte alls för att dra på stan nu i veckan så vad ska jag göra.
VILL HA NYA KLÄDER TILL PÅ LÖRDAG!!!

DH e slut så jag har suttit här hela kvällen.
Nu har jag det SÅ tråkigt - har bara suttit och kollat in olika boxar jag hade kunnat tänka köpa.
FÖR VILKA PENGAR?

Jag har bestämt att jag ska köpa Sex and the city, Vänner, Prison Break, Beverly Hills, Melrose Place - ja nu kan jag inte komma på fler.
Och jo...Pongo och de 101 dalmatinerna blir mitt nästa inköp nästa månad när den har realese....guuud va jag e barnslig.....

2 veckor kvar till Susanna får en bebis.....VÄNTAR IVRIGT!

Inga kommentarer: