Frissan

Har nyss kommit hem från frissan. Och jag blev nöjd!
Har verkligen hittat min salong - Larsson & Lange fast denna gången hade jag en annan tjej än förra gången för jag vile testa något nytt.
Alla massage under hårtvättningen och massage stolen - lovely!
Fast den går inte och jämföra med massage stolen på jobb hehe.

Jag köpte med mig en hårpackning och fick gratis med mig ett rese kit med schampo, balsam & hårspray - helt perfekt!

När jag skulle cykla hem var det värsta vindarna, så håret flög på alla håll. Det har varit ganska hårda vindar här i Malmö i säkert en veckas tid nu, skit jobbigt!
Men man blir glad av alla som skriker "För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra" härliga tider för dom.
Fast det är NU deras liv börjar och dom får känna på den höga arbetslösheten. Så får hoppas att dom redan har planer att sticka utomlands & leva livet haha.
Precis som jag gjorde.

Nu tänkte jag vila en stund. Börjar ju jobba om 2½ timme och slutar inte förän midnatt. VARFÖR TOG JAG ÖVERTID? Jag skulle ju igentligen vatt ledig idag - aaa!

2 kommentarer:

Sofiya sa...

sv: tack :)
en familje kompis e de som gifter sig.

pracuje@yahoo.se sa...

Hej! Ja råkade trilla över din blogg, Jättefin! Jag undrar hur du har gjort för att kopieringsskydda din text?