Flyg kraschen

Idag har jag jobbat sedan 6 till 14.20 och där efter cyklade jag hem och hade långsamtal med Sally.
Jag satt i fönstret och sa "F*n va snygg kille här utanför" det var ingen mindre än MIN MAN hahahaha.
Saken är den att han köpte nya kläder för nån vecka sedan. Alltså jeansen, tröjan och skorna var helt nytt, sen har han klippt sig, rakat sig & glasögon på det så kände knappt igen honom haha.
Tur att det var min man iallafall haha.
Han hade varit på lins undersökning då linserna han fick hem för en månad sen var i helt fel styrka på ena ögat. Sen hade han tagit en shopping tur på Entré och varit på banken och satt in hela sin lön på mitt konto hihi.

En man från kakeltjänst kom och kollade på badrummet de fixade här i våras och sedan kom ytterligare en man som ska fixa alla våra sprickor i taket i köket & i hallen.
Sen tog jag en vilo stund och när jag vaknar så promenerar jag & mannen runt på Kirseberg för man måste passa på att njuta av sommar värmen vi haft idag.
Gick förbi pappa och hade tagit med en mat låda till honom från gårdagens mat rester som han & hans kompis njöt av.

Vi kom precis hem efter ett antal timmar och under tiden vi var hos pappa som har både turkiska & arabiska kanaler (och alla andra länders kanaler) var det samma nyheter överallt.
Flygplanet som är spårlöst försvunnen mellan Brasilien och Frankrike.
228 människor ombord.
Jag tycker att detta är riktigt läskigt. Tänk att de letat enda sedan inatt utan fynd.
Och varför ska detta hända en vecka innan vi ska åka?
Åh jag kommer bli galen, nu är jag nervös som sjutton.
Hoppas att de hittar flygplanet och håller tummarna att där finns överlevare kvar.

2 kommentarer:

Sofiya sa...

Ja det där är skitläskigt! & att dom inte har hittat planet. dom kanske har gjort de nu, har inte fått ngn update men ändåå... :S

Mollan70 sa...

Hej! Nu tittar jag in efter att jag hittade din kommentar inne hos soffipropp.Eran resa går säkert jättebra! Men man blir skraj när det händer sånna olyckor. Såg att du var gift med en turk. Min man är också född i turkiet men syrian. Han flyttade där från som 2 åring=)