Vaxning & sjuka drömmar

Igår när jag vilade på dagen, somnade jag och ställde klockan till 15 men jag tog upp telefonen och somnade igen. Vaknade 15.30 STRESSAD!
Skulle ju vara på jobb 16. Det sjuka är att under den halvtimmen jag sov extra så drömde jag om att jag var försenad till jobb och sprang dit haha.
Jobbade till 24 och det var helt ok eftersom jag var utvilad och det var lagom att göra. Inte för mycket & inte för lite, då går tiden fortare.

Inatt har varit en sjuk natt!
Först vakna jag mitt i natten av en dröm jag hade, men minns inte vad den handlade om, bara att den var orolig och därför vaknade jag.
Sen vaknar jag änu en gång av den sjukaste drömmen nånsin. Jag såg en gammal kompis skjuta en annan kille i huvet, ren avrättning och jag sprang in till en afrikansk familj och tog skydd.
Jag kunde inte komma där ifrån då alla sköt på varandra ute på gården. Jag var liv rädd och denna afrikanska familjen bara skrttade åt mig.
Jag var liv rädd när jag vaknade och var tvungen att gå ut i vardagsrummet och röka en cigg för att lugna mig och få ur bilderna från huvet.

Sen vaknar jag av att det ringer på dörren, det är han som gjort vid vårt tak nu tredje dagen. Jag sa att jag jobat sent & går & lägger mig igen.
SEN ringer det på dörren IGEN, det är MKB och kakel tjänst som ska besiktiga badrums golvet de gjorde vid för någon månad sedan.
De skulle ha med ytterliagre en man som var försenad så dom skulle komma upp igen.
Jag går & lägger mig & dom kommer igen.
Sen vaknar jag av Eko´s alarm.

Jag har alltså vaknat SEX gånger denna natt! SEX!!! (Bortsett från mitt eget alarm)
Usch, nu sitter jag iallafall med mitt morgon kaffe och ska börja fixa mig iordning inför denna jobb dag.
Idag börjar jag 12.45 och slutar 20.
Imorgon efter jobb ska jag vaxa mig. Jag är nervös!
För det första har jag bara vaxat mig en gång för tre år sedan, brasiliansk! Men denna gången ska jag även ta benen som klias som fan. Har inte haft sån här utväxt...någonsin!
Och har ej bokat armhålor men låtit även det växa ut så får ringa dom idag och se om de har tid till det.
Men jag är mest nervös för benen, jag har sånna bilder att när dom drar av vaxet så följer skinnet med.....rrrrr, scary!
Och dessutom att göra brasiliansk efter 8 timmars jobb, jag skulle ju gärna vilja duscha innan, fan!

Gotta go!

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Jo men det är mycket mer jobb än skola så det är bra! man har ungefär 40% Skola & 60& jobb. Inte så lätt att lära sig alla hotellsystem utan att läsa.

stackare! min man kommer nog på instegsjobb inom transport/el/bygg/handel/svets, han har inte bestämt sig än. Han skulle ha individuellt möte idag, så han får väl hjälp där!

Tack så jätte :D ! Känns mycket längre än 3 år, men det e nog för vi träffades för 7 år sen och va "secret inlove" haha!

Sofiya sa...

sv: yes de ska jag göra :)

haha jo men de e sant.. har man vill man typ inte ha, har man ingen vill man HA!!

Nä man har typ aldrig tid. ja sjukanmälde mig till jobbet igår & va hemma & fixade lite. dom blev inte direkt glada. men jag hade ju ont i halsen & så oxå...

ja skoja inte! tiden går som fan!

annica sa...

hahahaha naaaaw blev du vöckt så många gånger haha, fan va jobbigt haha hade blivit skit förbannad :)