Måndag 8/6-09

Jobbat från 12.45 till 20 och blev ganska så trött nu mot kvällen. Känner mig halft febrig och lite snuvig. Jag kan F*N inte bli sjuk NU, två dagar innan sol & bad.
Men det är typiskt för jag lyckas ALLTID bli riktigt sjuk när jag har semester och ALLTIS när jag åker utomlands brukar det smälla på några dagar. Konstigt nog har jag blivit det när jag kommer hem till svärföräldrarna. Har bara varit där två gånger, men båda gångerna har jag blivit riktigt förkyld, feber & allt det dära.

Iallafall så var det så många som kom till mig & frågade hur det gick med hunden, då blev jag helt paff, att alla visste haha. Och så skönt att kunna säga att "Vi tingat en" hehe.
Det är liksom 50% säkert!
Och att alla önskade en härlig semester då vissa inte jobbar imorgon, lite kramar & så. Det visar att jag verkligen har underbara arbetskamrater!

Fick t.o.m slutat lite tidigare & jag njöt av att cykla hem i solen.
När jag kommer hem har Eko lagat mat & jag har ju ätit lite i några dagar, bara lite och nu när jag värmde det i mikron tappar jag all mat på vårt smutsiga golv. IRRITERANDE!

Igår packada vi på kvällen. Provade alla sommarkläder så jag inte tar för mycket med mig eftersom vi nästan har en hel resväska som bara innehåller presenter. Hur kommer detta att gå?
Sedan blev jag också helt paff, alla sommarkläder är ju gamla, jag har inte lyckats shoppa sommarkläder. LÖNT liksom, det var ju det som var meningen att ha nytt med mig, men så blir det inte =/ Och har inte så mycket tid på mig att gå runt på stan precis.
Fast det blir nog nån runda imorgon, slutar ju 13 =)
JAG BLIR NÄSTAN RÄDD FÖR HUR FORT TIDEN GÅR!!!

Var om Konsum idag också & besökte min favorit - Susanna. Ska göra det imorgon också då hon tjatade på mig att komma hem till henne ikväll innan jag åker, men hinner inte.

Nu blir det facebook och lägga in lite bilder sen duschen sen nanna.

3 kommentarer:

Sofiya sa...

Vene om dom gör brasiliansk i Turkiet.. haha säg till dom, dom fixar ju alltid allt ;)

1490 kostar biljetten på torsdag. de billigaste vi hittat nu!

Torsdag? kommer inte ni på lördag? :) haha eller e ja knäpp..

Kram!

Annica sa...

Grattis till Vovven gumman :)

Ps, träffade en kompis på slagt som sa att han hade träffat J och att han kör taxi i typ en buss precis som du sa :)

Laura sa...

Börjar du få resfeber ännu? :) Kommer du att uppdatera bloggen något medan ni är i Turkiet, eller får vi läsare vänta på en enda MASSIV uppdatering sedan då ni kommer tillbaks? :)

Oj, vad mycket ni har köpt med er - en massa presenter! Jag brukar ju ha så mycket packning själv varje gång så jag får aldrig plats för stora eller tunga presenter, det är ju så mycket som jag måste ha med mig åt mig själv också! :P Men å andra sidan så tycker jag kanske inte att jag behöver köpa presenter åt alla varje gång som jag åker mellan Turkiet/Finland, det är ju inte som om jag har varit borta på en semesterresa precis, och jag reser ändå 3-4 gånger per år.. Men några chokladplattor ska jag väl allt få med mig! Tyvärr så väger även 10 chokladplattor ganska mycket, de tar upp över 2 kg av mina dyrbara 20 kg, så därför har det inte blivit så många chokladplattor över vanligtvis efter att vi har delat ut dem till hela släkten. Men denna gång så reser ju även mamma och Lotta med, så kanske jag kan gömma några chokladplattor i deras väskor - haha! :)

Puss och kram, nu ska jag forsätta läsa ikapp mig på bloglovin!