Första steget

Idag är jag igång haha...

Nä, men måste ju berätta att vi tagit ett steg i sökande av en familjemedlem.
Vi ringde på en annons igår. Ett kvinna jag mailat med som hade en annons ute på blocket om valpar.
Hon har 2 kullar födda och den sista är leverans klar den 3 juli. Helt perfekt till när vi kommer hem.
Så vi ska besöka dom på söndag.
Jag har ju haft 2 hundar tidigare. Den första kom mamma hem med så där var jag aldrig med och valde ut och den andra var en omplacering som vi tog hand om.
Men detta är första gången vi själva ska välja ut så det är spännande.
Jag tänkte gå själv på lördag men Eko vill så gärna med så vi åker dit på söndag. Det betyder att han är lika intresserad som jag, fast det vet jag att han är, annars hade han inte suttit fastklistrad på blocket varje dag =)

Hoppas nu this is the one!

2 kommentarer:

annica sa...

ja visst e den skit bra :)
har han flyttat till malmö nu då?

annnica sa...

good luck