Natt inlägg

Det blev iväg till vaxningen direkt efter jobb.
Kommer in i en jätte fin frisör salong och allt kändes bra. Snyggt, nytt & fräscht.
Jag hittade ju denna genom att söka på nätet under "brasiliansk malmö". Tidigare hade vi bara en som jag gjort hos för två år sedan, men ville testa något nytt.
När hon som ska vaxa mig kommer fram går vi genom hela salongen och in mellan rum och där, längst in kom vi till ett riktigt sunkigt litet rum.
Såg inte alls sådär lyxigt och fräscht ut som mitt första intryck gav inne i själva frisör salongen.
Jag låg på en brist som hon hade dragit på en sånt där pappers lakan som de har på sjukhus. Men detta var halft. Känslan av att inte ha råd till att dra över ett helt.
Där låg en kudde med en snygg handduk över.
DEN STANK SVETT!

Hon använde sig av naturligt bixax som värmdes upp i nån sorts maskin. Drog på det med en pensel över mina ben och väntade tills det svalnat och sen drog hon av. Hon var snabb med att dra av men väntade alldeles för länge tills hon skulle dra av det vilket tog en himla massa tid.
Det jag då tänkte på var, detta var en maskin där MYCKET vax var i, som värmdes upp. Hon kan ju omöjligt ha värmt upp allt detta vax enbart till mig. Det måste betyda att hon doppar denna penseln i samma vax till andra. Äevn om hon bytar eller rengör penseln så är det fortfarande samma vax.
Åååh, vilka hemska tankar jag fick. SJUKDOMAR!!!
Sen så är jag inte sådär len som jag blev sist jag gjorde det. Det var då hos en annan tjej på ett helt annat ställe, där var jag mjuk & len i en hel månad, brasiliansk då alltså och hon gjorde det på mig på 10 minuter om jag minns rätt.
Det som gjorde onte då var värmen på vaxet.
Men den här tjejen väntade på att det skulle svalna och då gör det mer ont och tar längre tid.
Jag gjorde armhålor och halva ben också.
Mest på benen känns det att där finns lite stubb. Och det var HELT KLART MEST SMÄRTSAMT!
Andra tycker tydligen Brasiliansk enligt henne men jag tyckte benen. Speciellt där nere runt ankeln vid foten. FY FAN!

Nä, NEVER AGAIN hos henne - rekomenderar inte henne alls. Smutsigt rent ut sagt!

Iallafall så mötte jag upp Faten som jag inte träffat sen hon kom hem från Libanon. Trevligt att träffa min girl. Sabrine och Imad var också med.
Sen cyklade jag hem, men det tog en himla tid att cykla normlat då jag hamnade mitt bland alla studenters utgång. Inte en skola, utan fyra skolor cyklade jag förbi. Blev irriterad av att alla anhöriga stod mitt i cykelbanan men samtidigt blev man så himla glad av att se alla dessa lyckliga ungdomar.
Åh my god, ungdomar hahaha, känns som jag är en kärring.
Nä, tiden går alldeles för fort. Man är vuxen och man känner sig det men i vissa sammanhang så känner man sig som 20, man hänger liksom inte med, man stannar upp för man vill inte bli äldre.

Nu har jag sovit lite, jag gör allt oftare det efter jobb, har ALDRIG kunnat det tidigare. Tror att jag är helt slut i mitt huvod efter all koncentration vi har på jobbet.
Förstår igentligen inte hur jag kan sitta framför en dator här hemma då jag sitter framför fem på jobbet haha.
Men det ska faktist bli en ändring på det, efter semestern har jag massvis av planer. Men det har man väll alltid =/

Efter sovstunden blev det ett långt bad med skrubb och nu har jag plattat mitt hår färdigt.
Mannen har redan lagt sig och jag tänkte bara skriva några rader - NÅGRA?! =)

Imorgon om planen blir som planerat ska jag träffa Yvonne, min kusin Mattias mamma på stan och ta en fika. Tänkte självklart kolla lite i affärer också. Vero Moda & Cubus går jag aldrig in i, så tänkte se om man hittar något & SJÄLVKLRAT H&M, min favorit haha. Inne på Triangeln hade dom fått mycket nytt skymtade jag idag så får väll gå dit.
Sen måste jag till Gina Tricot konstigt nog, där jag köpte en T-shirt förra veckan som jag bara älskar så tänkte se om de har fler fast i olika tryck.

Natti natti!

2 kommentarer:

Sofiya sa...

Hur mkt betalade du för vaxningen? varför gör du inte i Alanya? ;) billigt & bra...

Sofiya sa...

sv: okej i see.. haha själv kommer jag åka ner hårig som en apa. jag fixar de på plats. har inte råd att göra de här hemma fan :P