Solen skiner

Igår var det jobb 6-14 sen blev jag hämtad av mannen och vi körde till polisen för att hämta hans första nya SVENSKA pass =) Så glad för hans skull!

Vi åkte vidare till pappa och lämnade julgranen och sen till burlöv center där jag hämtade ut min julklapp från mitt jobb. En vin karaff med ett glas. Jag fick en tidigare som var sönder så nu fick jag en ny.

Vidare till Lidl, första gången jag var där, i Arlöv alltså.

Blev kebab till middag med Erkans hemmalagade pommes, gott! Sen satt vi och kollade på Desperate housewives boxen jag lånat av Susanna, man kan inte få nog av den serien alltså.

Idag vaknade jag av att Bino hoppade upp i min famn och somnade. Det är andra gången denna veckan han gör det. Så gulligt!
Har precis ätit frukost och köpt biljetter till Avatar 3D som vi ska se 21.10 ikväll. Ville inte gå den tiden men allt är fullbokat på TRE stora biografer här i Malmö. Jag är igentligen inte alls så förtjust i den sortens av film, men så som alla pratar om den, sättet folk förklarar hur den är, hur deras ögon lyser när dom pratar om hur filmen var blir man ju ganska sugen själv.

Nä, nu ska jag klä på mig för en skön promenad med Bino. Solen skiner starkt idag och jag får en sådan stark längtan till våren.
Btw, är jag ledig idag så det blir väll det vanliga städ dagen idag. Och ta ner den fina utebelysningen i trädgården - julen är över!

Puss

Inga kommentarer: