Slipa trappan

Efter min tur med Bino kom jag hem och typ halva trappan var borta, Erkan har nu tagit bort alla räcken så det är ganska farligt att vara uppe på ovan våningen.

JAG har slipat halva trappan med slipmaskin. Det var ganska roligt faktist, kanske inte roligt då mina händer skakar fortfarande men roligt att kunna ta del av vårt projekt.
Erkan har tagit en del bilder som jag lägger upp senare då han tyckte det var riktigt kul att se mig med maskinen i handen haha.
Det är verkligen skönt att kunna se sitt hem växa fram sakta men säkert och att vi gör allt tillsammans är ganska kul.
Små detaljer som att slipa kanter och undersidan kommer dock vara jobbigt. Men när allt är färdigt ska det bli roligare att måla.
Är bara orolig nu när vi ska iväg ikväll och lämna Bino ensam. Hoppas nu inte han går upp på ovanvåningen. Usch, nä får hitta en lösning.

Puss

Inga kommentarer: