18

Var riktigt seg idag på jobb och fick höra det ett antal gånger. Ändå gick jag och lade mig i tid tyckte jag. Går ju upp 4.30, det är ganska tidigt!
Dessutom väckte Bino och Erkan mig två timmar innan jag skulle upp. Erkan ville ta ut Bino för sin sista kisse tur men Bino ville inte lämna mig och borrade in hela huvodet i min armhåla haha. Jag kunde inget annat än att skratta istället för att bli arg mitt i natta.

Erkan hämtade mig från jobb och vi körde till City Gross för att storhandla, vi hade verkligen inget kvar här hemma. Och vi slog nog rekord. Handlade mat för 1.800:- LÅRD! Men undra igentligen hur mycket pengar man lägger på mat under EN MÅNAD!

Nu har vi ätit en napolean bakelse och kollar på Paradise hotell som vi är helt hooked på.

Ber om ursäkt till alla som kommenterat och inte fått svar - jag har helt enkelt inte ork att svara ibland. Men bättre sent än aldrig =)
Och jag välkomnar en ny premenurant, Har nu 18 styckna på bloglovin. Hoppas ni fortsätter läsa fastän min dåliga stil att inte svara tillbaka så snabbt. Men jag försöker bättra mig.

Puss

3 kommentarer:

Laura sa...

Jag läser fortfarande även om jag är dålig på att kommentera! Fin design förresten, är det mamma som har varit i farten igen? :) Lite Alla Hjärtans Dag-känsla över den, eller misstar jag mig? :)

Kram!

En dansös dagbok sa...

Ja det är ju också ett alternativ, har du en stor skuld?

Noelia sa...

Jättefin design som sagt:)
Jag kan ge dig riksnormen som socialbidragstagare beräknas göra slut på mat/kläder/fritid/gemensamma hushållskostnader/hygien på en månad:) ungefär 50 kr/dag. Men det är ju som sagt existensminimum