Shopping

Idag körde vi till burlöv center - omöjligt att gå i denna kylan.
Jag köpte en ljusgrå silvrig mössa från Cubus, ett par leggins från Gina Tricot, men ville såå gärna köpa en stor t-shirt med en vacker ros på, men bestämde mig att jag INTE får köpa något om jag inte lyckas gå ner tio kilo (good luck Jen) fick även med mig en kofta (som jag behöver) från Only och ett par billiga gympa skor från Stadium, endast 149:- det var j*vligt BILLIGT! Men dom är till för mina hund promenader och spring i hundrastgården så det var därför jag tog dom för dom var billiga haha. Behöver ändå ett par snyggare sen till våren som jag kan ha mer till vardags, vill ha sneakers men det passar inte mig, tyvärr!
Erkan fick med sig en träningsjacka (eller vad man kallar det) från Jack & Jones tror jag det var. Jag hittade underbara mössor & skor till bebisar inne på H&M. Vit luddiga med röda rosetter eller om det var rosor. Ville köpa till min framtida bebis haha. Men tänkte i detta fallet på Susannas flicka som ska komma när som helst (hon är beräknad idag) men det fanns bara stora storlekar =( Får åka in till Malmö istället där dom har tio gånger större utbud än fjuttga Burlöv center. Känns som man bor ute på landet alltså.

Vi gick in på Coop för att handla frukt & grönt för jag ska ju bli nyttigare =)=)=)
Så nu har vi ätit äcklig thai mat som vi köpte färdig, alltså från frysdisken (never again) tillsammans med mini vårrullar som även det köpte fryst men som var helt ok faktist.
Ikväll är jag ovanligt sugen på allt skit SÅKLART! Men jag ska frossa i
clementiner, apelsiner och vindruvor.


Bilder från Harrys för ett par veckor sedan







5 kommentarer:

Linda sa...

HAHAHA betyder det att jag är lika hipp som du i storstan? ;)

Laura sa...

Vad skönt att höra att du inte är sur gumman! :) Ja, tyvärr så är det ju nog så, jag lovar ju alltid att bättra på mig med kommentarerna, men mina förbättringar blir aldrig långvariga. Så ska vi ju inte ens nämna mitt nattugglande, hehe.. :P Tror att jag kommer att sitta här om 50 år ännu och klaga över att jag inte går och lägger mig tidigt! :) Lite som folk som bantar, de flesta börjar ju alltid med en diet men slutför den aldrig, eller så går de upp i vikt igen efter att de har bantat...

Kul att höra att du trivs i det nya huset, när flyttade ni in? Är det mycket som ska fixas ännu? Tråkigt med Erkans jobb, men som du sa, en sak i taget. Nu har ni ju iaf huset, och det är ju viktigt! Jag vet hur svårt det är att hitta jobb i dessa tider, letar själv men hittar absolut ingenting. :(

Hur mår Bino förresten då? :)

KRAM!

Jenny sa...

Halloj,

Va konstigt, jag har lagt till mig själv (guzel.se) på min bloglovin och jag ser mina inlägg... Asså jag ser när jag har uppdaterat men kan inte läsa inläggen (eftersom det är lösenor) och måste logga in först.

Ahh jag kör med cambridge :) Jag frös de två första dagarna men igår och idag känner jag mig precis som vanligt.
Nu har jag ju semester från jobbet så jag sitter mest under en filt och surfar på nätet så mkt som barnen tillåter... hehe... de brukar gå ut här på gården och leka nån timme själva så jag slipper gå ut i kylan ;)

Jag tänkte att jag måste göra nått NU innan jag väger för mkt och det blri för svårt att göra nått åt det. Nu är det ändå inte såååå många kg att gå ner.

En dansös dagbok! sa...

Man liksom använder dem som ett rakblad, jätte enkelt! Kommer aldrig noppa igen!

Linda sa...

HAHAHA jadu.. Hur gör jag?! Som innan fast nu tänker jag fortsätta non stop. Allt annat får komma i andra hand. Äter bättre och ska röra mig så fort jag blir frisk igen :P Jag tror inte på VV riktigt om jag ska vara ärlig. Tycker det är lite knepigt..