Besök

Vaknade av att det ringde på dörren och Bino skällde. Sprang ner och det var ju som planerat mamma.
Jag hade försovit mig för att Bino tyvärr kräkts hela natten. Bara för att jag hade popcorns krig med honom kvällen innan. Men nu vet jag säkert att min lilla kille verkligen har en känslig mage.

Jag & mamma satt och åt frukost och hade det riktigt mysigt! Så konstigt att hon kunde komma själv. Hon har ju inte kunnat det förän nu, riktigt nice! Så vi bestämde att hon kommer nästa söndag också hehe.
Fick dessutom en påse med hennes nybakade vanilj bullar, mums!

Nån timme senare kom pappa också. Han hade med sig en påse full med marinerade grillspett han köpt från grossisten, så de håller på att tina nu sen ska vi äta vårrullar till det, lite thai inspirerat - och vi älskar ju thai!

Har nu fyllt i alla a-kasse kort sedan oktober månad och ska bara fixa nya anställningspapper från Erkans tidigare jobb så hoppas man att det kommer gå igenom denna gång.
Har även betalat alla räkningar så de dras automatiskt vid midnatt.

Imorgon börjar jag 6 som resten av veckan - ska passa på att träffa mina vänner efter för fika/lunch annars hinner man aldrig det. Rätt vad det är en dag så kanske Erkan får jobb och då måste jag hem för Binos skull. Så nu ska jag passa på att utnytja tiden jag har så gott jag kan.

Puss

Inga kommentarer: