Vem är Du?

Satt & kolla igenom min sitemeter som visar vilka IP nummer som varit på min blogg. Och de som googlat något & hamnat på min blogg - intressant faktist att kunna se vad folk googlar.

Det jag ville komma till är att jag faktist har 18 premenuranter på min blogg genom bloglovin.
Jag har även andra som följer bloggen dagligen har jag sett via IP nummerna.
VEM ÄR NI?

Jag vill ju veta vem ni är som läser min blogg.

Så var gulliga för jag bits inte, och skriv en kommentar till mig - är ju roligt att veta vem ni är, hur ni hittat till min blogg och varför ni fortsätter att läsa.
Kanske har Ni en blogg som Jag vill läsa =)

Ta hand om er mina bloggläsare!

Puss & kram

5 kommentarer:

Laura sa...

Hehe, inga svar hittills! :S Jag har ca 120 läsare per dag som jag känner till kanske hälften av, resten är anonyma jäklar! Men på sätt och vis så kan det ju vara kul med de anonyma jäklarna också! :P Ja, mig känner du ju till.. :)

Tack så mycket för komplimangen angående tunikan! Den är verkligen härlig, täcker både mage och rumpa och är sval och skön. Älskar den sortens kläder som man känner sig bekväm i!

Haha, nej, tyvärr gumman, jag kan absolut inget om bloggdesign så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det! :S Den designen som jag har nu var det en 13-årig tjej som fixade åt mig förra året! Visserligen var det jag själv som kom med önskemål och bilder och berättade hur jag ville ha det, men det var hon som gjorde allt pillande med koder och så! Själv förstår jag absolut inget av dem, och det är därför som det aldrig dyker upp några förändringar i min bloggdesign eftersom jag inte vet hur man gör! :S Men jag är fortfarande rätt så nöjd med min nuvarande, så den får hänga med ett tag till!

Ha ett härligt veckoslut!

Kram!

carolina sa...

Carolina =) Har ju läst din blogg ett bra tag.

Liza sa...

Liza heter jag är 26år, bor också i Malmö :) Har en pojkvän ifrån Turkiet, Istanbul närmare sagt. Vi har börjat vår resa till UT nu här i Sverige, så det är skönt att hålla modet uppe genom att läsa en blogg som gått igenom precis samma sak och nu delar samma underbara vardag med varandra, vår dröm helt enkelt! Kram kram!

Anna sa...

Hoho! Jag är en av dina läsare, har dock inte varit inne och läst på ett bra tag! :P

Men nu fick jag syn på din kommentar som du skrev för ett bra tag sen medans jag var i Marmaris. Jag som hade tänkt svara på den men det måste ha flygit ut ur skallen på mig, haha!

TACK i alla fall! :) Okej, jamen eran bild som du har som header är verkligen jättejättefin! :)

Åhå, hade du det bra i Alanya? Åhh vad mysigt med en liten valp! :D

noelia sa...

Hej gumman:)
Jag läser ju också din blogg!
Tack, ja bröllopet blev exakt som jag ville!!!
Kram