Svar: Liza

Hej Liza & välkommen hit!

Vad kul att du skrev en liten kommentar!

Jag vet precis hur det är, vägen till UT, spännande & pirrigt!
Hur långt har ni kommit?
Vårt ärende gick ganska fort, Erkan var här en månad efter att vi börjat söka så Lycka till!
Hur länge har ni varit tillsammans?
Hur träffades ni?

Va roligt att vi är lika gamla och båda är från Malmö =)
Har du några frågor är det bara att fråga på om det finns något jag/vi kan hjälpa dig/er med.

Kram/Jennifer.




(Förrutom Laura en trogen läsare så fick jag EN kommentar av minst 18 styckna, KOM IGEN VEM ÄR NI?)

3 kommentarer:

Lina sa...

Men Jennifer du vet att jag är en av de trogna läsarna, tänkte lämna en kommentar men kom av mig pga en viss lite gullig kille vid namn Metehan hihihi.

pöss

Liza sa...

Heej!

vad kul att du svarade! :D Känner igen mig i så mkt i din blogg. Har bland annat själv jobbat många (föör många) år inom vården (hemtjänst) :)

Vi har inte kommit långt alls med UT, vi håller på med papperna ännu. Känns som en mils lång väg innan allt är klart :/

Jag och Caner träffades för lite mer än ett år sedan i Alanya när vi båda var på semester. Han bor dock i Bursa, en bit från Istanbul. Turerna har varit många till Turkiet detta året. Varje månad har jag flugit ner för några enstaka dgr ihopa, men vad gör man inte för kärleken? :)

Dock ska det bli sååååå skönt både känslomässigt och ekonomiskt :) att få hit honom och att äntligen dela samma vardag, att slippa turerna till Köpenahmn och Ataturk att få slippa de hemska avskeden :(

Har din kärlek varit här länge? När träffades ni?

Åhh, allt är så pirrigt. Så skönt att prata med ngn som vet precis allt man genomgår!

Kramar! Liza

Laura sa...

Hej gumman!

Det är många av mina bloggläsare som tycker att Ceren är söt, flera som kommenterat det tidigare.. Hon och jag är ju inte så värst bra vänner precis, men vi får försöka komma överens eftersom våra pojkvänner är barndomsvänner. Vi har inte haft någon catfight eller så, utan det är helt enkelt bara så att vi inte "klickar" med varandra.. :P

Caner, han hade väl på sig helt vanliga shorts? Såg kanske lite konstiga ut på bilden, haha! :)

Det är på en blogg som någon har kommenterat med mitt namn, och det är inte bara mitt namn utan flera andra som jag också känner igen och som jag vet att inte har skrivit där. Väldigt, väldigt konstigt.. Såg det av en slump då jag såg att någon hade hittat till min sida via de kommentarerna.. Här är ett exempel: http://crankie.blogg.se/2009/july/under-renovering.html#comment

Hittade mitt namn under flera andra inlägg också fast jag vet att jag absolut inte har skrivit något där! :S

Ta det lugnt med kommentarerna, du behöver inte svara på ALLA, bara om det är något särskilt som du VILL svara på! :)

Puss och kram!