Laura

En hälsning sådär mitt i natten till min underbara goa "blogg kompis" Laura

Såg din blogg av en slump för ett, två år sedan - längesen var det ialf. Hamnade där ett antal gånger och bara lusläste. Var på den tiden inte så insatt i blogg världen, jo med min egen men inte i andras.
När jag väl kom in i det mer och började få läsare blev det bara roligare & roligare trots mina dåliga uppdateringar & osammanhängande inlägg med "sms språk" och väääldigt dååålig på att lägga in bilder fick jag till slut en trogen läsare vid namn Laura.

Hon skrev nyss världens sötaste kommentar till mig och jag blev alldeles rörd.
Jag tror jag har fått en "nät vän" men förhoppningsvis en dag kan vi skriva som de gör i nät världen meet IRL!

Och precis som du skrev så tror jag att du & jag hade suttit uppe hela nätterna & pratat om allt mellan himmel & jord.
Och du....jag ska försöka få fram receptet på Kids of love så ska vi drinksa till det al night long! =)

Puss & kram till dig min blogg vän!

(P.s - sitter på jobb just nu därför det blev en ovanligt kort inlägg haha d.s)

1 kommentar:

Laura sa...

Men åååååååååh - nu är det ju jag som blev rörd, sitter och småler fånigt för mig själv nu! Inte behövde du skriva ett inlägg om mig gumman, det skulle ha räckt bra med en kommentar, till och med om den skulle ha kommit några månader senare - hahaha! :)

Massor med kärlek och lycka till dig vännen, och kämpa på på jobbet, nu drar jag till sängs!

Natti natti!