Bakis

Igår var jag riktigt bakis...kunde inte göra något på hela dagen, plus att jag fortfarande var lite sjuk.
Mannen fick göra allt. Hämta vatten, skära lök...han fick hjälpa till hela tiden.
TUR att jag tagit undan d mesta ifrån gårdagens stök å jag kunde slappna av.
Vi tittade på en jätte bra film & jag gick & lade mig vid 3 tiden på natten.
Konstigt för jag var trött.

VAKNAR 13.20 HELT SJUKT! Och jag vaknar inte pigg, hade nog sovit för länge!
Jag gjorde kaffe, putsa båda glas borden (kök+soff) diskade & bytte sängkläder.
Inget annat hann jag med för mannen kom hem, såklart jag hade ju sovit halva dagen.
Gjorde thai nudlar som blev den godaste hittills.
Satte i rivna morrötter & purjolök som gjorde hela smaken faktist. Ostron såsen tog slut så vi tog Sweet chili sås som blev jätte gott.
Sen har inget mer skett.
Har bara suttit framför datorn & gjort absolut NADA!
En sak har hänt men denna gången känner jag ingen glädje.
Vi får se vad som händer för man vågar inte hoppas på något längre.
Vill iallafall bara det bästa för mina föräldrar och behandlar man inte dem bra så kan man lika bra pysa.

Satt i tele me Sally i timmar och sen Prisson Break - love!

Nu e klockan sjukt mycket & vet fortfarande inte vad jag har gjort här så länge.
03.32 JAG HAR VÄNT DYGNET!

Inga kommentarer: