Jag 24 år!

Idag blir jag 24 - hur kan tiden bara gå så fort?
Jag vaknade av att jag hade 5 missade samtal & 3 meddelande.
Folket där ute hade inte glömt mig trots allt.
Kändes skönt att få vakna upp till det.
Från att jag satt på kaffet så stod telefonen varm.
MEN jag har blivit sjuk, har åkt på en rejäl förkylning som bara har blivit värre & värre under dagens gång.

Jag bestämde mig för att möta upp kusinen på bussen och mötte även där en annan kusin.
Roligt!
Vi hamnade iallafall på jägersro och mötte upp mannen som går i skolan där.
Där gick vi in i en butik som hade julskyltning redan och jag ville få lite julkänsla.
Jag hittade direkt en av julklapparna jag ville köpa till mamma och den blev köpt meddetsamma, bra att fixa lite nu innan pengarna tar helt slut.
Det var ialf ett bra kap och jag var super duper nöjd.
Hoppas bara att HON blir nöjd=)

Gick vidare till Eko hallen vilket mannen & kusinen protesterade hela vägen för att det var sååå långt att gå i den kylan men jag traskade på hihi.
Då fick jag köpt mina glas eftersom jag bara köpte 3 st sist haha.
Nu har jag ialf 9, köpte lite andra små saker som behövs i hemmet som diskmedel & sånt skit och jag köpte även hårfärg.
Det är det värsta jag vet att köpa hårfärg, sådant vill jag göra hos frisören, men jag fick avboka tiden pga penga brist så nu tog jag modet att köpa 2 paket mörkbrun hårfärg. Det var det närmaste jag kunde komma till svart då min man absolut inte tyckte jag skulle ha svart.
Han älskar färgen jag har nu, men den sitter på halva håret så det ser inte så fint ut. Så istället för att behålla den eller förnya tänkte jag satsa på att bli mörkhårig.
Hoppas att jag passar i det!

Vi körde om en arbetskollega till mig som hade stått hela dagen & gjort thai vårrullar till min födelsedag.
SÅ SNÄLLT!
Hon e thailändska & super duktig i köket.
Så nu har jag 50 vårrullar som väntas på att bli uppätna=)
När vi kom hem så fixade vi mat snabbt, tyckte inte det var något speciellt att göra idag på min dag för att min dag kändes som i går när min familj var här med mig.
Men maten var ändå onnorlunda & super god.

Då fick jag öppna presenten av mannen.
En IPOD!
Så glad jag blev!
Hade inte en blekaste aning att han skulle köpa det till mig men glad blev jag.
Han tjatade om sin present hela tiden fastän jag inte ville ge den förän imorogn så till slut gav jag han den.
Ynka 300:- i presentkort på JC för att han önskar sig ett par jeans men jag vet ju varken storlek eller modell som han vill ha.
Tänkte köpa en etui imorgon men jag måste verkligen stanna hemma pga av förkylningen & febern.
Vill bara må bra ju.
Fick sjuka mig idag inför morgondagen på jobb.
Vill ju vara frisk på lördag. Men det var tur att jag mådde bra igår ialf.
Har legat & kurerat mig & mannen har verkligen tagit hand om mig.
Jag är ju inte bara sjuk utan det är ju min födelsedag också så det blir dubbelt upp haha.
Har precis kommit upp ifrån ett hett bad och nu sitter jag här.

Grattis till mig själv!

Och tack till ALLA som har ringt & grattat mig, även sådana man inte pratar med varje dag & knappt har kontakt me nu för tiden.
Tänk att bli ihågkommen ändå!

Thank´z!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till med hårfärgningen!!!

Hoppas du mår bättre nu! Hälsa Mannen!
Pussar & Kramar!!!!

ÄLSKAR DIG!!!!

Unknown sa...

Älskling, nu har jag bloggat - disco! :D Pusspuss!