Ingen rubrik

Jag har verkligen helt tappat blogglust, kanske för att jag insett att jag inte har något att skriva om.
Innan läste jag iallafall alla bloggar jag har på bloglovin men nu har jag t.o.m tappat lusten för det.
Jag tror jag har tappat lusten att över huvod taget sitta framför datorn på min fria tid. Jag sitter ju vid datorer runt om mig på jobb så det är inte lika roligt längre.
När jag får min rosa/röda lap top är jag säker att jag kommer att blogga mer OCH då LOVAR jag att sätta in fler bilder. Nu måste jag flytta hela datorbordet för att sätta in sladden och föra över bilder från kameran till datorn - PROJEKT!

Minns knappt vad jag gjort de senaste dagarna.
I lördags jobbade jag iallafall 10-21 INTE KUL!
I söndags var vi på valp kursen för andra gången. Kom dit lite tidigare så Bino kunde slappna av och han lekte med en vovve, en "Lagotto" från valpkursen.
Under kursens gång var han jätte duktig, han lär sig så fort - min älskade lilla Bino.
Han är verkligen mitt liv nu och det märks tydligt att jag är hans =)
Han blir 17 veckor på fredag - helt sinnes ju. Han var bara 8 veckor när vi fick honom så nu har vi redan haft honom i över två månader.
Och STOR har han blivit.

Efter kursen åkte vi till pappa och åt middag. Han hade lagat entrecote med klyftpotatis, champion röra med bearnaise sås och rödvin sås *mums*

Vi hyrde tre filmer.
*Blown apart - en film som har ett budskap till terrorister - mycket bra om man nu förstår budskapet.
*CHE, argentinaren
*CHE, gerillaledaren - ja dom filmerna handlar ju då om Che Guevara & Fidel Castro.
Jag såg bara första filmen och den var ganska tråkig, handlade bara om hur dom börjar kriga och ta över och Erkan sa att andra filmen var typ likadan.
Tänkte se den andra filmen nu innan jag lägger mig.
Ska ju upp 04.30 imorgon.

I måndags var meningen att vi skulle grilla i bokskogen som igentligen var planerat förra veckan men det var regn & kallt så vi fick skippa det IGEN! Åkte istället till Arlöv till den enorma hundrastgården som var som värsta paradiset för Bino.

Tidigare idag var jag med pappa för att köpa Erkans bröllops present men vi hann bara med två affärer tills pappas jobb ringer och behöver han. IRRITERANDE!!!
Vi skulle ju även äta middag på nån restaurang då jag BLEV FAST ANSTÄLLD IGÅR!! WOOOHOOO!
Men, men det sket sig!
Och presenten som jag tänkt köpa till Erkan verkar vara en beställningsvara då den är slut på lagret över allt - *suck*
Presenten är en Iphone 3gs som är helt onödig för just Erkans livsstil men han vill så gärna ha den - det enda han pratar om och det enda han kollar på nätet är BIL & IPHONE! Och då han är en person som typ ALDRIG rör sitt konto och inte bryr sig om prylar så tycker jag att han gott kan få en Iphone av mig - fastän den är SVIN DYR!

Får väll önska mig min röda/rosa laptop när jag fyller år av honom haha. Liiite dyrare är den =)

Nä nu film - puss på er som kikar in här med jämna mellan rum fastän jag inte uppdaterar & svarar på era kommentarer. Jag har sparat alla så svar kommer *bling, bling*

2 kommentarer:

Laura sa...

Gumman, känn dig inte dålig för att du inte har blogglust - vi drabbas alla av det ibland! :) Och jag förstår mycket väl att du inte vill ägna så mycket av din tid åt datorer på din fritid också! :) Jag har dig på bloglovin så jag ser ändå om du uppdaterar, hihi! ;)

GRATTIS, GRATTIS till den fasta tjänsten, det är ju superbra nyheter! Hoppas ni får tillfälle att fira det någon annan gång istället!

Kram!

carolina sa...

Grattis till den fasta tjänsten. =)

Nja, jag vet inte riktigt om jag gått ner så mycket. Men mer muskler har man ju fått, även fast det kanske inte är så märkbart för andra. Men man märker det själv i alla fall. :)

Jo, nu har jag legat inne ett bra tag. 90 dagar kvar, sen är allt över. Tråkigt men samtidigt ska det bli så SKÖNT!!!!
Kram!