23 sept 2009

Igår slutade med att jag tog ett härligt bad och efter det skulle jag bara på kisse tur med Bino innan läggdags men jag vandrade runt i området för att vänta in Erkan som skulle komma med bussen.
Efter säkert 20 minuters väntande kom han med bussen. Han blev överraskad och glad var han. Såklart, det var ju hans "fredag".

Idag vaknade jag 04.30 så jag lyckades sova fyra timmar - wow!
Inte konstigt att jag alltid är så trött!!!

Efter jobb kom Erkan och hämtade mig, satte upp cykeln på bilen och körde in mot stan.
Skrev in han på arbetsförmedlingen så att han kanske kan få ett bättre jobb.
Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Erkan ville till byggmax men ville först äta. Det slutade med att vi gick rundor inne på Willys och tiden flög förbi.

Kom hem och jag gick ute med Bino medans mannen lagade mat.
Kom hem till pepparbiff & sjömansbiff med god stekt potatis och pepparsås. Min underbara kock!
Han hade även vatt nere på gården och pumpat mina däck på cykeln - gullefjun. Älskar när andra gör saker till en som man inte ber dom om.

Vi gick ut en snabbis för att Erkan skulle flytta bilen och då träffar vi Binos bästa kompis Boston så vi gick allihopa till fotbolls planen där vi släppte dom lösa så de fick leka.

Nu har vi legat i soffan och jag slumrade till i några minuter. Sjukt trött var jag men de minuterna gjorde att jag blev piggare konstigt nog.
Så nu har vi sett Idol & nu är det Efterlyst. Erkan har gjort en morots kaka med nån glasyr på - mm jag är gift med ett kakmonster - han bara älskar mjuka kakor som socker kaka.
Så om ca; 15 minuter SKA jag lägga mig i sängen.

Natti natti

1 kommentar:

Annica sa...

duktig du e som börjat uppdatera lite mer nu gumman :)