BILDER!

Ja, jag har inte så mycket att göra, jo givetvis har jag saker som "borde göras" men inget jag ha lust till.
Idag har jag för en gångs skull lust att sitta här =)

Jag cyklade till stan tidigare i värsta motvinden, har varit kraftiga stormar här nere i Malmö tre dagar i rad nu. Dessutom behöver däcken pumpas så mina ben muskler fick sig en omgång idag.
Mötte upp Sanna & Khalil som blivit sååå stor. Han pratar lite nu också, skriker mamma och säger "la", det betyder nej på arabiska. Hans pappa är ju från Syrien. Gulleplutt!
Fast han var sjukt gnällig idag, jobbigt. Jag hatar barn som skriker & gnäller, jag blir liksom frustrerad och vet inte hur jag ska hjälpa till haha.
Men det visade sig att han var dålig i magen för annars är han en unge som skrattar heeela tiden - precis som sin mamma =)
Vi han dock bara med Gustav och Stor.g. synd - min plan var att gå i butiker jag inte vanligtvis gör. Och när jag väl var inne i butikerna kände jag mig stressad. Ska jag handla måste jag vara ensam annars kan inte jag koncentrera mig haha. Så allt jag köpte provade jag inte. Men tur att det passade när jag kom hem.
Dock kunde jag inte ens börja leta efter det jag igentligen var ute efter, skor. Så långt kom vi aldrig. Jo jag hittade ett par över snygga skor. Lila stövletter och ett par lila stövlar från Scorett - har börjat favorisera Scorett nu. fast de var svin dyra för att jag bara ska kunna ha dom då & då.

Nu precis fotograferade jag mina inköp som bara är basic kläder, precis vad jag behöver. Men min kamera är värdelös eller så är det jag som inte vet hur man tar bort blixten som är riktigt skarp. När jag ändå var igång med kameran så tog jag foto på lite kläder jag köpte i Turkiet. Men hälften var i tvätten & hälften av saker har jag helt glömt vad jag köpt.

När jag ändå hade kameran i handen så tog jag lite bilder på random stuff.

Nu är de samlade, mina vovvar!

Bino har redan fått en plats på väggen

Ett vykort från en go arbetskmarat som precis varit på Bali.

Binos godis skål

Efter två månader med valp så ser hans godis skåp ut så här *opps*

Prydnad från Alanya/Turkiet

Jag tvingade Bino vara "test docka" åt min nya halsduk - det tog mig en hel minut att ta den på honom då han trodde jag lekte med han =/


Underbar korall röd/rosa halsduk från Gina Tricot, Bino tyckte den var rolig att leka med

Tunika (i Sverige) & klänning (i Turkiet haha) från Alanya/Turkiet

Söt rosa topp med rosett från ATM Alanya/Turkiet

Tunika från Gina Tricot

Denna t-shirten är flitigt använd - ÄLSKAR DEN! Så skön! Från en butik inne på köpcentrumet Alanyum i Alanya/Turkiet

Lång t-shirt från ATM Alanya/Turkiet

Oanvända Diesel jeans från Alanya/Turkiet

Denna Adidas jackan har jag letat efter i månader här hemma, just med dessa färger ihop och hittar den i Alanya/Turkiet istället - fast fejk såklart!

Lång armad mörkgrå tröja med huva från ATM Alanya/Turkiet


Karl Alfred & Olivia T-shirt från ATM Alanya/Turkiet. Bino flög runt som en vilding medans jag tog foton och här sitter han i EN SEKUND och fick snällt vara med på bild =)

Blus från H&M

Kallar man detta kofta? Iallfall fastnade jag för färgen som är en lysande grön färg som iheller inte syns på bilden, från H&M


Snygg & skön khaki grå/grön kofta från H&M (ser skit tråkig ut på bilden tyvärr)

Söta linnen med spets. En turkos & en grå från H&M


Skit snyggt armband med klocka som jag köpte på Ystad internationell food market när vi besökte mamma.


Märks det att jag fastnat för Oversized t-shirt trenden???

3 kommentarer:

Laura sa...

Jag tyckte allt var fint, och Bino var ju HUR söt som helst i halsduken, haha! Du får köpa en likadan till honom så kan ni matcha varandra då ni går ut på promenader i höst och i vinter! ;)

Jag har också köpt mycket oversize-t-shirts nu på sistone, även om de har funnits tidigare med.. Jag brukar alltid tycka att olika trender är fula i början, men sedan så vänjer jag väl mig vid dem antar jag. :) Oversize-t-shirts är dock bekväma då de täcker korvar på magen och helst ska de dessutom vara långa så de täcker höfterna och rumpan, ett problemområde för mig.. :)

Ojoj vad mycket godis Bino har! Bortskämda hund, haha! Hur ser DITT godisskåp ut? :) Mitt är tyvärr tomt för tillfället, buhu! :(

Kram!

Emmaa sa...

haha o mitt fula vykort mitt i allt!

Simone sa...

Vad kostade adidasjackan? :)