Pappa 52!

Så får man skriva om allt igen...
skrev värsta inlägget men råkade trycka på fel knapp så hela datorn stängdes av =(!

Iallafall så gjorde jag SKÅNSK kalopps med KARTOFFLOR (potatis) och rödbetor. *MUMS*
Papsen kom förbi & åt, då passade jag på att ge han en påse me lussebullar & presentkortet på fotvårdsbehandlingen, han blev jätte glad!

Lördag, jobbade jag och sen middag hos papsen.
Det blev en arabisk maträtt som heter Ma'lobe och på svenska "Upp & ner".
Det åt vi med en super god sallad och massvis av tzatziki.
Vi firade hans födelsedag som igentligen var på söndagen men då jobbade jag från 7-20 så det fick bli på lördan.
Han blev hela 52 år! Känns sorgligt!
Men han sa att han i hjärtat bara blev 27, fast vi fick me honom på att d var bättre me 42 och det gick han med på till slut!

Idag har jag varit ledig, skönt!
Har inte jobbat så mycket november månad vilket både känns bra & dåligt!
Bra för att min rygg kan vila, dåligt - pengar!
Idag var planen att storstäda, men jag vaknade för sent och orkade inte. Renbäddade, dammade av och plockade undan bara. Så kan jag ta skiten imorgon!
Det blev Spaghetti & köttfärssås idag!
Jag måste börja VV igen, känner att jag har hamnat utanför spåret nu.
Födelsedagar hit & dit och nu snart jul.
På fredag ska vi ut me jobbet och då ska man äta en fet Planka, *MUMS*
*Pusst* - jag får tänka på vad jag stoppar i mig hela denna månaden bortsett ifrån just på själva julafton, men jag har en ny plan hihi.
Dem ska öppna den största Friskis & Svettis anläggningen precis här jag bor så det är bara att promenera dit.
Då kan jag inte ha några ursäkter för att gå till gymmet.
Hade tänkt att börja där med ett par pass i veckan.
Tänka på vad jag äter!

AAaa.....vill att det blir Januari NUUUU!!!

Har också funderat på en annan sak, jag vill nu efter middagen me jobbet så vill jag låta mina ögonbryn växa ut. Så att jag kan gå på ansiktsbehandling.......hhm näää....kom på att vi har ju nyår också.
Ok, EFTER nyår så vill jag låta ögonbrynen växa ut så ska en hudterapeut få plocka dem efter en skön nice ansiktsbehandling!

*NICE*

Nä, nu frå jag sluta!

Puss & Kram syns på stan!

Inga kommentarer: