Bambi







Stor städa idag och lagade god kött gryta!
Min telefon har gått i sönder och jag blir galen på det.
Mitt i ett samtal så börjar det helt plötsligt tuta och sen avbryts samtalet heela tiden!
Så på lördag ska jag lämna in den då jag fortfarande har garanti på den.

Kollade igenom mina gamla video filmer då jag ville att mannen skulle se klassikern Greese men istället hittade vi Disney klassikern Bambi så det blev den istället.
En jätte fin film om djuren i skogen och människan som den onde, och det är sant!
Människan är den ondaste varelsen på denna jord!
Om det ändå hade varit fred på jorden och alla hade varit vegetarianer. Ja, då undrar jag hur världen hade sett ut.
Jag är tyvärr ingen vegetarian hur mycket jag än vill bli det men jag kan iallfall inte ens köpa en hel kyckling, usch!
Nä köttfärs går bra men t.om när vi köper filé så får mannen skära i den!
Jag kan inte, jag får bilder i mitt huve.....usch igen!

Mannen såg hela filmen även om han sa att filmen var för barn och långtråkig.
Jag kan faktist hålla med honom om att den var lite tråkig, men fin historia!
Jag hade förväntat mig att den skulle vara lite roligare.
Jag tror det har varit min brors film en gång i tiden och den sparar jag tills jag köper den på dvd.
Men det kommer jag inte göra förän jag själv får en bebis.
Mannen nämnde även att han hade sett Djungelboken i en butik idag jag antog att han ville se min reaktion och att det möjligtvis skulle bli en julklapp, men då sa jag direkt att Faten har redan köpt den till mig men att jag inte fått den än =)
Så han får hitta ett annat alternativ, så ikväll ska jag goggla lite på Disney och se vilken som kan vara ett bra köp.
Har ju mina favoriter - Micke & Molle - men den kommer ut först i slutet av Januari, sen har vi Den lilla sjöjungfrun och Lady & Lufsen. Så jag ska se vilken som finns i butikerna.
Annars skulle jag gärna vela ha Snövit & de sju dvärgarna eftersom det är den absoluta första i samlingen!

Nog om det
!

Inga kommentarer: