GOD JUL

Dagen började med att vi tvättade!
VI - nä mannen tvättade jag hade ju precis vaknat haha.
Papsen hämtade oss och vi åkte in på stan idag igen.
Mannen var ju TVUNGEN att köpa mig en julklapp hihi. Väldigt nyfiken är jag för jag har verkligen ingen aning om vad det är.
Medans han & papsen yrade runt bland folket gick jag in på H&M och provade tröjan jag provade igår igen. Fast nu i en mindre storlek M.
Den såg mycket bättre ut nu och jag valde den gråa. Har en bild på den längre ner på bloggen i inlägget "H&M".
Jag hade ju pengar kvar på mitt presentkort som jag fick i födelsedags present så det var skönt, nu har jag 33:- kvar haha.

Vi träffade på Jennifer & Alaa och hon skulle byta en julklapp som hade gått i sönder, störigt!

Vi hamnade sen på China Box och åt där, så gott!
Försökte hitta en öppen djurbutik men hittade ingen, så första året i år, första gången jag kommer till mamma utan godis eller leksaker till hundarna.
Blir så ledsen, men de får nästa gång jag kommer på besök!
I Fatens present till mig - djungelboken filmen, där hittade jag lite reklam.
Framkalla 40 bilder gratis på internet, betala bara frakten - 39:-, jag beställde dem på onsdag kvällen och fick hem dem i fredags, Å BEKVÄMT!
Kanske ska göra så i fortsättningen, ska bara hitta bra erbjudanden hehe!
Nä nu ska jag mysa framför Tv´n & försöka hitta nån julfilm och dricka glögg me pepparkakor!
Blev ingen jul hos pappa han var för trött haha. Men han har fått sin julklapp men den får han inte öppna förän imorgon.
Han ska fira jul hos sin kompis så det ska bli mysigt för honom också.
Men när vi får barn så ska HELA MIN familj vara samlade, oavsett!
Hoppas nu alla får en underbar & mysig jul!

GOD JUL!

Inga kommentarer: