Tråkigt

Har jobbat 2 dagar denna vecka, men var meningen med bara en dag, men skönt ändå.
Har varit ledig idag och haft en skön lång sovmorgon med mannen sidan om mig, inte ofta ju!
Då vi har fyllt frysen med gratis fet mat, så var vi tvugna till att äta upp det idag då jag börjar mitt nya liv nästa vecka!
Mannen tror inte på mig men jag har bestämt mig!
Bättre start kan jag liksom inte få!
Söker och söker på Friskis & Svettis hemsida men hittar inte det jag vill hitta.
Jag vill veta om de kommer att ha pass samma dag de öppnar den nya anläggningen.
Nu har jag ialf skrivit upp deras nummer så jag kan få lite info om den nya anläggningen - måste ju ha schema osv.
Kollade nyss upp Viktväktarna också - men förstår inte riktigt, verkar som det första mötet öppnar söndagen den 6/1 vilket jag vill gå på men den dagen jobbar jag ju självklart en T-tur så det mötet kan jag inte gå på. Så antagligen blir mitt första möte inte förän Mån den 7/1 antingen 12.30 eller 17.00.
Men planen är att jag själv börjar den 3/1 för så länge kan jag inte vänta.

Då ska jag skriva in här exakt vad jag väger, min längd, BMI och mitt mål.

Jag har ialf bestämt mig för att ha små delmål efter varje 5 kg så det sporrar mig lite.
Mitt första delmål blir att plocka ögonbrynen hos nån kunnig då jag bestämt mig att låta ögonbrynen växa för fullt efter nyår.
Andra delmålet blir att gå till frisören, tredje blir en ansiktsbehandling och den fjärde blir lite vårkläder eftersom jag då förhoppningsvis har tappat 20 kg.
Femte - blir en liten resa med mannen och sjätte blir LYCKA!

Vi får se - 30 kg ner!

Ialf denna kväll är extremt tråkig, är så rastlös och irriterad på att jag just inte har något att göra.
Mannen försöker uppmuntra mig men jag känner bara att allt är tråkigt!
Imorgon ska vi på stan - han ska hitta sig ett par jeans och jag ska bara kolla och se tråkig ut.
Vill inte använda mitt presentkort då jag vill vänta me att köpa kläder tills jag gått ner åtminstone 5 kg så jag kan känna lite lycka när jag väl köper kläderna.
Annars önskar jag mig en vinterjacka, är verkligen inte nöjd med min, ångrar köpet så otroligt mycket!
Fryser som en gnu på jobbet!
Sen har jag på jobb samlat in pengar till en underbart snäll vikarie som ska flytta ifrån staden - ska köpa ett presentkort på H&M så hon kan köpa lite nya kläder.
Alltid kul att ha ju!

Nä, nu ska jag till soffan med älsklingen och mysa och ha allmänt TRÅKIGT!

VILL SE FILM!

Inga kommentarer: