Fredagen den 13

Japp, idag är en scary dag - eller inte! Vet faktist många som köper lotter just idag så kanske är det en tur dag.
Funderade faktist idag på att köpa mig en skrock bok, någon som har ett förslag?

Nu sitter jag på jobbet, vi är bara två styckna vid denna tiden 23.29 och jag slutar om en halvtimme, hoppas att bli avlöst snart =)
Om exakt 45 minuter fyller jag ju faktist år hihi. Eller ja, man är väll kanske inte lika glad för det ju längre tiden går.

Vad har annars hänt i vårt liv?
Erkan har fått ett jobb, fast det är tyvärr bara fyra nätter i månaden så det är väll inget att hurra för, men det är ju ändå bättre än inget.
För mig går det bra på jobbet, vill vidareutveckla mig och växa här inne känner jag så jag slängde iväg ett mail till en av gruppcheferna här om dagen men tyvärr har jag inte fått något svar. Återstår att se!

Imorgon ska vi ha hemma fest som jag verkligen ser fram emot - varför...jo det kommer vara en skön mix av folk, eller ja, det kan antingen bli bra eller dåligt. Antingen blir det stelt och det blir grupperingar, eller så blir det så som nog de flesta vill ha det avslappnat & PARTY!
Tror jag har fixat passning till Bino, min älskade - han är verkligen mitt allt! Igentligen fanns inte tanken att någon skulle passa honom men jag insåg att det kommer att bli alldeles för stressigt för honom.

Nä, nu ska jag hem - ta hand om er!

1 kommentar:

Tess sa...

Hej! Ville bara säga att jag börjat blogga igen och att jag fortfarande läser din blogg. Kram Tess