Vinter

Har jobbat idag, kan inte beskriva hur kallt det var!
3 minus men kändes som 20 minus....bbrrr
Ångrar mitt jack köp nått så otroligt, jag önskar mig mer än något annat en stor varm riktig vinterjacka.
Var nere i källaren precis och letade fram, men jag har förmodligen slängt den varma svarta vinterjackan jag fick av mamma -HUR TÄNKTE JAG DÅ???
Ångrar mig nått otroligt!
Hittade en ful vit vinterjacka, där dunet är fördelat i klumpar efter att jag tvättade den förra vintern, jag ser ut som en kanin då jag har en STOR klump mitt i röven.
Men jag skiter i, imorgon ska det bli den kallaste dagen på long time och jag tänker inte frysa ihjäl.
Bra att det är helg så det är inte många som jobbar som kan mobba mig i denna vackra kanin/michelin jacka!

Frukost:

2½ dl Vanilj Yoghurt
2 dl VV musli

Middag:

Chili con carne

Kvällsmat:

Rester av Chili Con Carnen

20 Points

Har aldrig i hela mitt liv ätit musli, men efter att ha provat Viktväktarnas musli så kan jag varmt rekomendera den. SVIN dyr, men helt underbar!
Så god och söt att jag hade kunnat äta den hela dygnet.
Bäst blir den med Skånemejeriets Vanilj yoghurt 0,1%.

*MUMS*

Inga kommentarer: