HATA KINA


Igår var det skönt att bara vara hemma, mannen passade upp mig lite och tog hand om tvätten, det var skönt!
Han lagade god mat också, men jag städade!
Igår fick jag en video av min kusin om att rädda djuren i Kina.
Jo, jag visste att jag INTE skulle se videon då jag har sett värre videos tidigare men jag ville bara höra vad reportern sa.
Jag kollade lite då & då men höll på att spy, jag hade fruktansvärt ont i magen efter det.
HUR, VARFÖR?
Jag fattar inte, ursäkta men Kina är ju ett helt FUCKT UP land, dem e sjuka i huvet.
De slaktar hundar och katter, människans allra bästa vänner för att tjäna pengar, de gör päls av dem och säljer vidare under andra märken, av annat djur, så att vi i Europa inte ska veta.
De upptcäkte ju t.om att vissa av Tommi Hillfingers kläder innehöll hund päls.
Usch jag kräks snart!
Nu ska de röja upp sitt äckliga land inför OS, en familj får inte ha mer än en hund i hushållet och det måste vara en liten ras i så & så många cm. De knackar dörr i hela Kina och dödar hundarna om de är större än deras mått FRAMFÖR familjen.
Nä, igår klippte jag i sönder 4 tröjor för att där stod "made in china" nu har jag kastat dem.
Varför jag först klippte dem var för att ingen annan ska kunna använda dem.
Hädanefter ska jag kolla igenom varenda plagg jag köper vart ifrån det kommer.

Hjälp våra vänner - http://www.animalprotection.se/index.php?id=86


Frukost:

3 knäckebröd
4 skivor kalkon
1 msk leverpastej
2 tsk smör

Middag:

2½ tsk olja
pasta
Tonfisk
1 msk smör

15 points


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner precis som dig! Hur fan kan de äckliga kineserna göra så där!! Vår Gud verkar iaf straffa rätt land med jordbävning..

Anonym sa...

Kineser är ohyra, tillsammans med alla andra köttätare.

Jag respekterar endast veganer.

Xiao-Meng sa...

Kina är inte alls FUCKED UP, det är DU som har en vrickad åsikt. KATT och HUND är synonymer till MAT, bara för att du är rik och kan leka med maten.

Nära 90.000 människor dog i jordbävningen i Sishuan år 2008, och du tycker det är rätt åt dem?
Allt för några hundskrällen?