Vatt ledig idag och verkligen inte lyft fingret känns det som, men måste börja rensa garderoben och vissa kartonger som fortfarande skräpar här.
Vill även ner till källaren och sortera allt, så att alla julsaker kommer i en kartong, alla påsk saker i en osv.
Sen har jag så mycket kläder som måste bort!

Har ialf varit i närbutiken och handlat på min lediga dag, vad gör man inte för ciggaretter...usch!

Mamsen har hjälpt mig med min nya fräcka sida, men jag börjar fundera på om rosa & grönt verkligen passar in till min fina bakgrund...?!?!

Frukost:

3 knäckebröd
4 skivor kalkon
1msk leverpastej
2 tsk smör

Middag: Tonfisk/tomat gryta med pasta

2½ tsk olja
Valfri mängd pasta
Tonfisk
1 msk smör

Kvällsmat:

Vanilj yoghurt
VV musli

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej, jättefin bakgrund tycker riktigt flashy/classy...=) Angående rosa texten hmm tror d hade varit snyggare med vit text, eller? =)Keep up the good work!