Uppdatering

Dagen har nu gått och jag gjorde mig iordning för att hämta Sanna ifrån sitt jobb, sen skulle vi promenera sakta till Willys och handla sen hem till henne och chattra skit & byta julklappar, men riktigt så blev det inte.
Jag kom iväg till busshållsplatsen och såg min buss åka förbi, då sätter jag mig ner för att vänta på nästan men då ringer papsen och jag får ett nytt förslag.
Så istället promenerar jag till pappa och när jag kommer in så står han och tränar på hans nya "Orbitreck".
Den är ju rätt så dyr, men han hittade den i super bra skick på Björkå för 280:-, vilket klipp alltså.
Hans mål är att gå ner 20 kg på 3 månader så han kan åka tillbaka till hans hemland för första gångern på 30 år som en snygging som han var innan.
Sen skulle jag få den sa han haha.
Man får väl hoppas att jag själv inte har gett upp och har kommit en bit på vägen redan då.
Jag har ju också en tränings cykel som står nere i källaren som jag har tjatat till mig i så många år av honom, men när jag väl fick den så stod den bara och samla damm.
Kanske ska ta & hämta upp den.....

Iallafall så körde vi hem till Sanna då hon redan hade blivit hämtad av hennes man.
Vi åkte till Willys och handla MYCKET mer än vad vi skulle igentligen.
Alla 3 haha.

Men det var rätt så nice syn när jag ställde upp alla varorna på bandet.
Hon som är pinn smal och dessutom höggravid hade icke bra saker för mig som bantare.
Jag däremot hade BARA grönsaker och allt i mini allt hälsosamt man kan få i sig.
BRA JOBBAT JEN!

När jag kom hem så öppnade jag julklapparna.
SÅ FINT!
Hon hade gjort en scrapbook med bara 2 sidor.
Det var utklipp på mig & mannen ifrån våran fest. Jätte fint!
Sen fick jag ett julkort som hon aldrig hade fått iväg skickat och där låg också ett annat kort på mig när vi hade varit ute & shoppat en dag i höstas och jag går runt i en rosa cowboy hatt i butiken, haha, f-n vad vi hade ball den dan!

Jag fick även ett silver halsband med ett stort jätte fint ihåligt silver hjärta och fick senare reda på att hon köpte likadant till sig själv.
Det var så fint för att det är symboliskt, vänskapen mellan oss!

Sen fick jag 2 pannband men ser ut som BH band då mannen kommenterade detta sanbbt, "Har du glömt de BH banden hos henne nån gång eller" HAHA
Sen fick jag en super duper nice halsduk som jag pekat ut en gång när vi vatt på stan och sa att den var underbar, den är mörk turkos nästan blågrön, med lite glitter i, i garnet.
ME LOVE!

Luv u hun!

Middag:

Glas nudlar
Riven morot
Purjolök
Ostron sås
Kyckling
+ sallad

Kvällsmat:
GLASS

Inga kommentarer: