Mått & vikt

ÄNTLIGEN FICK JAG TAG PÅ ETT MÅTTBAND, ÄNTLIGEN HAR JAG KÖPT EN VÅG!

24/1-08

Hals: 34
Överarm: 30
Byst: 99
Under byst: 88
Midja: 90
Mage: 104
Höft: 113
Gump: 117
Lår: 70
Knä: 38
Vad: 38

Vet inte riktigt om mina mätningar stämmer, alltså jag vet inte om mage eller midja är samma eller om höften och gumpen är samma.
Jag vet för mig själv och det är väl det som räknas.

MIN KÄRA FINA VÅG!

JAG HAR GÅTT NER HELA 3 KG...WWWIIIEEE.....
Hoppades såklart på mer, men jag är nöjd ändå att NÅGONTING har hänt denna månaden.
Har gått få dagar då jag inte har haft koll på räkningen, men jag har INTE proppat i mig något jag anser är skit.

26/1-08 på morgonen efter toalettbesök nr1....VÅGEN STÅR PÅ 74,1.....


Onsdag 23/1 på jobb....

Arbetskamrat: Jen, har du gått ner i vikt?

Jag: VA?!?!.....

Arbetskamrat: Ja, det ser ut så lite i ansiktet och benen...

JAG: VA!?!?!

Arbetskamrat: JAAAAA, eller...!?!?!

JAG: TACK KÄRA DU, JAG HAR FAKTIST GÅTT PÅ VV I SNART EN MÅNAD. (ÖVERLYCKLIG HEEELA DAGEN)

Thanks Jim, you made my day!

Inga kommentarer: