SJUKLING

Måste fråga er mina läsare, är det något konstigt på min sida? Jag tycker den har börjat flippa ut på sistone så tänkte ta det med min blogg hjälpare mamma.

Vill byta bild - ha en snygg header som många på blogg.se har men då måste jag veta någon som kan fixa sidan först till mig.

Idag har inget alls hänt. Erkan har fått ovanligt många samtal idag och skrattar åt mig för jag sååå gärna vill veta vem det är som ringer, kan inte hjälp att jag är nyfiken haha.
Själv har jag bara haft de vanliga "dagen efter" samtalen typ "Vad hände igår efter vi stack" osv haha.

Tog några drag med dammsugaren sen kände jag mig änu sjukare än tidigare och la mig i soffan.
Så jag har i princip inte gjort någonting -skit jobbigt!
Klättrar på väggarna att inte kunna göra något.
Men min teori är att jag först nu på min fjärde lediga dag är så avslappnad att det är nu det bryter ut. Annars jobbar jag hela tiden, non stop!

Har tagit två alvedon (hatar tabletter) och druckit två koppar honungs vatten och ingenting är bättre. Ska försöka röka en cigg innan läggdags trots att min hals är katastrof.

Vill även ge min man en spark i baken i morgon. *Splash*

Inga kommentarer: