Bakis

Idag är jag bakis - känner mig sjuk men vet att jag drack lite för mycket igår. Det var vääääldigt längesen jag blev full haha. Men vi hade riktigt roligt.
Jag, Sally & Erkan stack på fest hos Faten som fyllde år i veckan och kombinerade det med en inflyttningsfest då hon flyttade för 2 veckor sen till en ny lägenhet.
Goda sandwich hade hon gjort med lite för mycket vitlök och drinks fick jag serverat hela tiden. No shit att jag blev packad då.

Skulle ut på restaurang idag men så seg som jag känner mig har vi fått avboka, Men jag är fortfarande sugen på fondue, och Erkan har aldrig ätit det så det var tanken idag, att det skulle bli hans första gång, men icke idag =(

Nä nu ska jag lägga mig bredvid honom i vår nya soffa och hoppas att jag blir lite bättre, men det tvivlar jag på. Mår så bläää illa.

Blä, blä!

Inga kommentarer: