Hur...

Hur kan man låta det gå så långt?

Blev taggad på facebook från bilderna på festen i lördags och jag känner knappt igen mig själv. Har gått upp så mycket i vikt. Och satt nu och kollade igenom mina gamla bilder som jag själv har på facebook och beundrade hur jag såg ut då, men blev samtidigt ledsen över hur jag tillåtit mig själv att bara gå upp så mycket. Jag mår ju inte bra av det.
Tänker varje dag att jag ska börja träna, men jag är så lat.
Bestämde nu tex att jag skulle börja på min cross trainer men nu är jag helt sjuk så nu orkar jag inte röra mig alls - typiskt!?

Nä, nu måste jag ut me vovven.

2 kommentarer:

Nath sa...

Det är farligt med facebook, tråkigt när man inte ser så bra ut o folk ska tagga en.
Vilken mysig framsida du har på dig o din kille :)

En dansös dagbok sa...

Haha det kanske det var!
Sa de var det var någonstans? Dansat mycket med irakiska sångare på sista tiden.

Företaget är för mig som dansös. Jobbat mycket ideellt för föreningen för att bygga upp verksamheten och nu är det dags att börja få egna inkomster =)

Kram