LEDIG!

Yes, nu är man ledig i 13 dagar! Helt underbart!
Meningen var att åka på Oslo kryssning med papsen & brorsan då vi gav pappa det i presentkort när han fyllde år men nu kan inte dom ta ledigt - typiskt!

Då ändrade vi oss och bestämde oss för att åka upp till våra vänner i Gävle/Sandviken men strax innan vi skulle klicka hem biljetterna så fick Erkan en tid hos en coach från arbetsförmedlingen - TYPISKT!

Så - igår medans Erkan var hos frisören var jag hos Daisy i salongen och plockade ögonbrynen. Faten var också där och höll mig i handen haha.
Faten var tvungen att sticka till jobbet (annars stannar ju musiken upp på din gata) =)
Min kusin Mike kom och vi stack till stortorget för att träffa Erkan.
Lunchade på La Empanada och jag & Erkan stack vidare till Living och köpte en soffa. ÄNTLIGEN!
Men jag r så jävla rädd nu att den inte ska passa in i min plan. Ville ju ha en mycket mycket ljusare grå färg men det hittar jag aldrig, so we will see om Binos alla hår fastnar.

På kvällen gjorde jag en god gryta och vi bänkade oss i soffan framför Vänner hela kvällen. Tog ett bad tillsammans och bara tog det lugnt.

Det var min första lediga dag!

Inga kommentarer: