Jag & Bino

Skulle ju vara ledig både i torsdags och fredags men jag blev inringd akut så det vara bara att ta sig till arbetet.
Idag skulle jag igentligen jobbat 10-21 men jag tog ut mina komp timmar annars hade jag varit helt väck.
Jag kan gärna jobba mer än 7 dagar i streck men den stressen vi har haft på jobbet tar på allas krafter.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Stack ju hem till pappa en stund igår efter jobbet med brorsan & hans tjej. Där satt lite folk och vi drack varsin cider och jag blev berusad HAHAHA! Jag tänkte först "nä, jag kan inte va full" men jo det var jag. Skit skoj efter liksom 20 minuter haha.

Timmarna har gått åt att se vänner boxarna vi har hyrt. Har nästan varit för tyst i huset då Erkan var och spelade kort och åt middag med hans kompis och brorsan och hans tjej stack och har fortfarande inte kommit hem.
Så jag & Bino har varit alldeles ensamna - ganska skönt faktist!

Nu ser jag på Paradise Hotell XL och är så glad att Jackie vann! Det var hon värd!
Sen blir det sängen. Ska upp & jobba imorgon igen, OVANLIGT?

1 kommentar:

En dansös dagbok sa...

Tack gumman den blir säkert bättre på när man blivit lite brun =)Kram