Sugen på förändring

Sitter just nu med blött hår uppsatt i en knut. Känner hur de kalla vindarna drar i nacken. Nästan så det går upp i pannan på mig att jag kommer att få feber.
Är nog dags att sätta igång med hårfönen.
Var meningen att platta håret till världens bästa tv serie som hade säsongs premiär idag - DESPERATE HOUSEWIVES!
Men jag hann inte duscha innan det.
Fick ta det efteråt och då passade jag på att duscha Bino med. Har fönat färdigt honom nu så nu ligger han i sin mysiga bädd och sover. (som jag somnade i en gång för den är mjukare än vår säng haha)
Hyrde ytterligare tre filmer idag på min lunch rast. Har fastnat för Hemmakvälls erbjudande att hyra tre filmer för 120:-/veckan. Så idag blev det
*Pride and Glory
*The International
*Echelon Conspiracy

Får tvinga Erkan välja vilken vi ska se på när han kommer hem.
Han har jätte svårt för att välja saker så jag låter honom alltid välja när jag inte själv kan bestämma mig haha.
Typ vad vi ska äta "Va vill du äta idag?" Ingen aning är ALLTID hans svar!
Riktigt störigt!

Anyway, han kommer snart in genom dörren så det är bäst att jag börjar med mitt fönande så man kan höra vad dom säger i filmerna sen.
Är ledig imorgon - wwiieee.
Ska följa med Erkan till arbetsförmedlingen där han ska på möte - håll tummarna!
Sen ska vi traska runt på stan för han behöver fin byxor & en kavaj och jag behöver en fin klänning och kanske ett par fin skor till det. Beros på vad vi hittar.
Måste även boka tid hos frisören - mitt hår är hemskt nu.
Jag vill ha super förändring!!!
Funderar på att klippa mig kort - alltså kort för mig typ axlarna och lugg, jag har alltid velat ha pannlugg men alltid fegat ur när jag sitter i stolen och är redo att klippas, vågar jag?
Det växer ju ut =)
Sedan är jag även sugen på att färga håret svart - kanske inte helt svart men total mörkt brunt och kaaaaaanske riktigt il röda slingor i - hade det ett tag och det var as snyggt!

Ni lär få se vilken mes jag är när det kommer till kritan....

Puss


(Nu kom Erkan - Känslan av att se hur glad Erkan blir när Bino möter honom i dörren är obeskrivlig, han sa här om dagen - jag älskar verkligen Bino....åh mitt hjärta!
Bino - du är vår älskling!)

1 kommentar:

Anna sa...

Pappa vet att han är firad på bloggen så han har sagt att jag ska tacka de som grattar ;) hehe!

Ja, jag har en halvbror som jag bara träffat några gånger i mitt liv faktiskt. :)