LEEEDIG!



Breakdance show




Summer garden






Erkan väger sig


Apelsin träd


Hotellet - Club Sidar


Efter behov av fri dagar och förhandling av bytesdagar är jag nu ledig SEX HELA DAGAR!
Det är ju nästan en hel vecka - som en semester! Woho....

Igår när jag kom hem satte vi på en annan film som visade sig att vara en brittisk serie i sex delar från BBC. Haha...
Vi såg bara första delen sen blev det sängdags.

Idag har jag jobbat 10-19 - var duktigt trött!
Var ju åttonde dagen i streck idag!

När jag kom hem hade Erkan både diskat, tvättat OCH lagat mat hehe. Kanske är det bra att han är arbetslös? Usch nä!
Det blev hemlagad pizza!

Nu efter har jag rensat lite papper och slängt dom i samband med Binos lilla kissepaus.

Nu ska jag rensa lite bilder på datorn, ta bort dom jag redan har framkallat och även framkalla det senaste tror jag.
Min älskade kusin ringde idag - får nog börja säga bror då han kallar mig "syrran". Samtalet var perfekt då jag faktist satt & skrev ett brev till honom imorse.
Han får igentligen inte ringa men det var lägligt då vi planerat att besöka honom på lördag.
Saknat honom så mycket!

Någon som har förslag på present till fars dag?
En kille på 24?
Två blivande mödrar?
Och slutligen sin 28-åriga make?

Tell me, please!

Inga kommentarer: