Lördag

Idag gjorde vi inte så mycket, storstädade såklart som alla andra lördagar och det var riktigt nice då här var riktigt skitigt av hundarna jag passat i veckan. Plus en massa hår - Flash fäller så det inte är klokt.
Så var faktist aldrig mina egna hundar, men, men.
Han e en riktig gooose den där Flash.
Vi promenerade över till pappa och de andra drack öl medans jag satt med mitt tråkiga vatten.
Vi kollade igenom vad han hade filmat av Srien resan och det var verkligen vackert.
GAMLA, gamla hus som var riktiga lyx kåkar.
Jag såg mina kusiner som jag aldrig ens träffat.
Jag såg min farbror som låg på sjukhus bädden i cancer. Han var smal som en sticka och det var verkligen hemskt att se.
Sen gick vi hem och jag satt nog vid datorn heeeela kvällen och läste andras bloggar.
Ni som läser här - kan ni inte ge mig era blogg adresser - vill ju ha något att läsa.
Min blogg är väll inte så rolig att läsa, skriver ju bara om min tråkiga vardag. Vill igentligen skriva om det jag skapade bloggen till. Min kamp mot kilona, min kamp emot mig själv, men nu när jag väl går sakta men säkert ner i vikt vågar jag helt enkelt inte skriva om det.
Känns lite som ett bad omen.

Tack för mig!

Inga kommentarer: